تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 15:07
295 بازدید
کد خبر : 208864

مدهای Reddit چند ساعت قبل از پایان برنامه بلاک چین، توکن ها را تخلیه کردند

مدهای Reddit چند ساعت قبل از پایان برنامه بلاک چین، توکن ها را تخلیه کردند

به گزارش کارشناس نیوز و به نقل از کوین تلگراف پلتفرم شبکه اجتماعی محبوب Reddit با استناد به مشکلات مقیاس پذیری، تعطیلی برنامه امتیازات جامعه مبتنی بر بلاک چین خود را در ۱۷ اکتبر اعلام کرد. این اعلامیه جنجال‌هایی را در جامعه رمزنگاری ایجاد کرد و بسیاری آن را یک rug-pull نامیدند، زیرا پس از

Reddit mods dumped tokens hours before blockchain program termination

به گزارش کارشناس نیوز و به نقل از کوین تلگراف پلتفرم شبکه اجتماعی محبوب Reddit با استناد به مشکلات مقیاس پذیری، تعطیلی برنامه امتیازات جامعه مبتنی بر بلاک چین خود را در ۱۷ اکتبر اعلام کرد. این اعلامیه جنجال‌هایی را در جامعه رمزنگاری ایجاد کرد و بسیاری آن را یک rug-pull نامیدند، زیرا پس از افشای این خبر، قیمت توکن بومی در ساب‌ردیت‌های مختلف کاهش یافت.

هر ساب ردیت توکن بومی خود را داشت. برای مثال، توکن Moons (MOON) دارایی رمزنگاری بومی r/CryptoCurrency بود، در حالی که Bricks (BRICK) برای r/FortNiteBR بود. کاربران می توانند این امتیازات را برای نشان ها و آیتم های انحصاری آواتار خود خرج کنند.

در زمان اعلام این خبر، گردانندگان بیشتر ساب‌ردیت‌های مرتبط با برنامه امتیازات جامعه ادعا کردند که از این تصمیم بی‌اطلاع بودند. با این حال، این موضوع اکنون زیر سوال رفته است، زیرا داده‌های جدید زنجیره‌ای نشان می‌دهد که حداقل چند ناظر که Moons را نگه می‌دارند ممکن است به سه کیف پول مرتبط باشند که میلیون‌ها توکن را اندکی قبل از اعلام این خبر رها کرده‌اند.

تحلیلگران زنجیره ای مانند Pledditor اولین کسانی بودند که توجه را به اقدامات ناظر subreddit u/Mcgillby جلب کردند. داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که این ناظم بیش از ۱۰۰۰۰۰ MOON را طی دو تراکنش مختلف در بلاک‌چین Arbitrum Nova انتقال داده و آن را به بیش از ۲۳۰۰۰ دلار در اتر تبدیل کرده است.
در یک حادثه دیگر، درست ۱۷ دقیقه قبل از بیانیه Reddit، مدیر u/Rider_of_the_storm ظاهراً ۳۴۵۴۲۲ MOON را که در آن زمان بیش از ۶۹۰۰۰ دلار ارزش داشت، به یک آدرس صرافی منتقل کرد. حساب Reddit مورد بحث از آن زمان غیرفعال شده است. به گفته Lookonchain، داده‌های روی زنجیره نشان می‌دهد که حداقل سه نفر از مدیرانی که بر subreddit ارز دیجیتال نظارت می‌کنند، ۲۰ تا ۳۰ دقیقه قبل از انتشار عمومی توکن‌ها را نقد کرده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.