تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آذر 1401 - 21:59
146 بازدید
کد خبر : 206212

دانلود زیرنویس سریال Euphoria 2019 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس سریال Euphoria 2019 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس سریال Euphoria 2019 زیرنویس سریال سرخوشی زندایا در نقش روبی «رو» بنت، یک نوجوان معتاد به مواد مخدر که تازه از دوره بازپروری خارج شده و در تلاش برای یافتن جایگاه خود در جهان است. او به عنوان راوی نمایش عمل می کند. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس سریال Euphoria 2019

دانلود زیرنویس سریال Euphoria 2019 زیرنویس سریال سرخوشی زندایا در نقش روبی «رو» بنت، یک نوجوان معتاد به مواد مخدر که تازه از دوره بازپروری خارج شده و در تلاش برای یافتن جایگاه خود در جهان است. او به عنوان راوی نمایش عمل می کند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس سریال Euphoria 2019 - بلو سابتایتل

زیرنویس سریال Euphoria 2019 ماود آپاتو در نقش الکساندرا «لکسی» هاوارد، بهترین دوست دوران کودکی رو و خواهر کوچکتر کیسی Angus Cloud در نقش Fezco “Fez” O’Neill، یک فروشنده مواد مخدر محلی با رابطه نزدیک با Rue اریک دین در نقش کال جیکوبز، پدر سخت گیر و سختگیر نیت با یک زندگی دوگانه خطرناک.
دانلود زیرنویس سریال سرخوشی ۲۰۱۹ الکسا دمی در نقش مادلین “مدی” پرز، دانش آموز محبوب و دوست دختر دائمی نیت جیکوب الوردی در نقش ناتانیل «نیت» جیکوبز، ورزشکار دبیرستانی که مسائل خشم ناامنی او را پنهان می کند.
باربی فریرا در نقش کاترین “کت” هرناندز (فصل ۱-۲)، دختری که در حال مبارزه برای مثبت بودن بدن در حالی که تمایلات خود را بررسی می کند.

زیرنویس سریال Euphoria 2019 - بلو سابتایتل

زیرنویس Euphoria 2019 هانتر شفر در نقش ژول وان، دختری  که پس از نقل مکان به ایست هایلند وارد رابطه ای آشفته با رو می شود.
الجی اسمیت در نقش کریستوفر “کریس” مک کی (فصل ۱؛ فصل مهمان ۲)، یک فوتبالیست جوان و دوست پسر سابق کیسی که در تطبیق با دانشگاه با مشکل مواجه است.
زیرنویس سریال سرخوشی ۲۰۱۹ سیدنی سوینی در نقش کاساندرا “کسی” هاوارد، خواهر بزرگتر لکسی و دوست دختر سابق مک کی با سابقه  بدنام که همچنان او را آزار می دهد.

زیرنویس Euphoria 2019 - بلو سابتایتل

زیرنویس سرخوشی ۲۰۱۹ کولمن دومینگو در نقش علی محمد (“مشکل همیشه دوام نمی آورد”؛ فصل های تکرار شونده ۱-۲)، مردی در حال بهبودی از اعتیاد به مواد مخدر که اغلب در جلسات معتادان گمنام Rue صحبت می کند و در نهایت اسپانسر او می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.