تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1402 - 22:03
259 بازدید
کد خبر : 208876

اپل کارت های متصل را به بریتانیا می آورد

اپل کارت های متصل را به بریتانیا می آورد

به گزارش کارشناس نیوز و به نقل از گسمارنا اپل با ورود iOS 17 کارت های متصل را معرفی کرد و اکنون بریتانیا اولین کشوری است که این ویژگی پس از چندین هفته آزمایش بتا به طور رسمی در دسترس است. این سرویس اساساً حساب های بانکی معمولی را از طریق API بانکداری باز کشور

Apple brings Connected Cards to the UK

به گزارش کارشناس نیوز و به نقل از گسمارنا اپل با ورود iOS 17 کارت های متصل را معرفی کرد و اکنون بریتانیا اولین کشوری است که این ویژگی پس از چندین هفته آزمایش بتا به طور رسمی در دسترس است.

این سرویس اساساً حساب های بانکی معمولی را از طریق API بانکداری باز کشور به کیف پول اپل وارد می کند. آزمایش اولیه شامل Barclays، Lloyds و HSBC بود و تراکنش‌ها، موجودی جاری و سایر اطلاعات اولیه را نشان می‌دهد.

اپل کارت های متصل را به بریتانیا می آورد
کارت های متصل به کاربران این امکان را می دهد که یک یا چند کارت را که با حساب های خاصی در بانک های بریتانیا مرتبط هستند معرفی کنند. انتظار می‌رود سیستم مشابهی به ایالات متحده بیاید، اما دفتر حمایت مالی از مصرف‌کننده ایالات متحده هنوز روی یک API معادل Open Banking کار می‌کند.

طبق وب سایت اپل، در شرایط و ضوابط انگلستان به این سرویس در آمریکا اشاره شده است، به این معنی که اپل آماده است. این رگولاتور است که باید برای اجازه دادن به این سرویس قدم جلو بگذارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.