تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1402 - 13:33
319 بازدید
کد خبر : 208870

آیفون ۱۴ با قیمتی کمتر از روپیه در دسترس خواهد بود. ۴۹۹۹۹ در طول فروش بزرگ دیوالی Flipkart: در اینجا نحوه کار این معامله

آیفون ۱۴ با قیمتی کمتر از روپیه در دسترس خواهد بود. ۴۹۹۹۹ در طول فروش بزرگ دیوالی Flipkart: در اینجا نحوه کار این معامله

به گزارش کارشناس نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۶ Flipkart تخفیف های سودآوری را برای تلفن های همراه در طول فروش فصل جشن ارائه می دهد. در طول فروش بزرگ دیوالی آتی خود که از ۲ نوامبر آغاز می شود، وب سایت تجارت الکترونیک ادعا می کند که پایین ترین قیمت های سال را در

iPhone 14 to Be Available For as Low as Rs. 49,999 During Flipkart Big Diwali Sale: Here's How the Deal Works

به گزارش کارشناس نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۶ Flipkart تخفیف های سودآوری را برای تلفن های همراه در طول فروش فصل جشن ارائه می دهد. در طول فروش بزرگ دیوالی آتی خود که از ۲ نوامبر آغاز می شود، وب سایت تجارت الکترونیک ادعا می کند که پایین ترین قیمت های سال را در مدل های آیفون ارائه می دهد. به عنوان بخشی از فروش، آیفون ۱۴ پایه می تواند با قیمتی کمتر از روپیه در دسترس باشد. ۴۹۹۹۹. در نظر داشته باشید که این قیمت پیشنهادی شامل پیشنهادات بانکی و سایر تخفیفات می باشد. سری آیفون ۱۴ سال گذشته در رویداد «فار اوت» اپل معرفی شد و مدل پایه ۱۲۸ گیگابایتی آن از ۲۰۰ روپیه شروع شد. ۷۹۹۰۰ در هند.

قیمت آیفون ۱۴ در هند در جریان فروش بزرگ دیوالی Flipkart
با توجه به یک صفحه تیزر مربوط به فروش آتی دیوالی، آیفون ۱۴ پایه با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی کمتر از ۱۰۰ دلار در دسترس خواهد بود. ۵۰۰۰۰. پیش‌نمایش فروش، قیمت پایه معامله آیفون ۱۴ را ۵۰۰ روپیه ذکر کرده است. ۵۴,۹۹۹. Flipkart همچنین وعده تخفیف پیشنهادی بانکی اضافی را به مبلغ روپیه می دهد. ۴۰۰۰ به مشتریان با استفاده از کارت اعتباری SBI و کارت Flipkart Axis Bank. علاوه بر این، این فهرست همچنین شامل کاهش قیمت اضافی Rs است. ۱,۰۰۰ در صورت مبادله، بنابراین قیمت فروش نهایی، شامل همه پیشنهادات، به روپیه می رسد. ۴۹۹۹۹.

از طرف دیگر، مشتریان می توانند مبلغ پیش پرداختی را نیز به مبلغ روپیه پرداخت کنند. ۱۹,۹۹۹ در زمان خرید و باقیمانده روپیه. ۳۵۰۰۰ از طریق گزینه های EMI بدون هزینه. زمانی که فروش بزرگ دیوالی در ۲ نوامبر آغاز می شود، قیمت فروش به طور مستقیم آغاز می شود. فروش فصل جشن تا ۱۱ نوامبر ادامه خواهد داشت.

مشخصات آیفون ۱۴
آیفون ۱۴ سال گذشته در سپتامبر عرضه شد و دارای صفحه نمایش ۶.۱ اینچی Super Retina XDR OLED با حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت و پشتیبانی از Dolby Vision بود.

مدل پایه آیفون ۱۴ بر روی تراشه A15 Bionic اپل اجرا می شود. این گوشی دارای یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی دوم با لنز فوق عریض با میدان دید ۱۲۰ درجه در پشت است. دوربین جلویی ۱۲ مگاپیکسلی TrueDepth است. آیفون ۱۴ همچنین دارای یک قاب آلومینیومی درجه یک هوافضا با لبه مسطح، با مواد سپر سرامیکی در پنل جلویی و استاندارد IP68 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است.

اپل این هفته آی‌پد پرو (۲۰۲۲) و آی‌پد (۲۰۲۲) را در کنار تلویزیون اپل جدید عرضه کرد. ما آخرین محصولات این شرکت را به همراه بررسی آیفون ۱۴ پرو در Orbital، پادکست Gadgets 360 مورد بحث قرار می دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.