تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1402 - 1:51
216 بازدید
کد خبر : 208652

خرمدره هم در وضعیت قرمز کرونایی / ایجرود در وضعیت نارنجی

خرمدره هم در وضعیت قرمز کرونایی / ایجرود در وضعیت نارنجی

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حسن اسم خانی، امروز با اعلام این خبر، گفت: در حال حاضر شهرستان خرم‌دره تنها شهرستان دارای وضعیت قرمز کرونایی استان زنجان است. مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، در رابطه با رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌های استان زنجان، ادامه داد: در حال حاضر شهرستان ایجرود در وضعیت نارنجی، شهرستان

خرمدره  هم در وضعیت قرمز کرونایی / ایجرود در وضعیت نارنجی

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حسن اسم خانی، امروز با اعلام این خبر، گفت: در حال حاضر شهرستان خرم‌دره تنها شهرستان دارای وضعیت قرمز کرونایی استان زنجان است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، در رابطه با رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌های استان زنجان، ادامه داد: در حال حاضر شهرستان ایجرود در وضعیت نارنجی، شهرستان خرمدره در وضعیت قرمز کرونایی و سایر شهرستان‌ها در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

وی، با بیان اینکه از هفته گذشته تاکنون، هیچ مورد فوت ناشی از کرونا در استان زنجان به ثبت نرسیده است، افزود: در هفته گذشته ۳۲ مورد ابتلا، ۲۱ مورد بستری در استان زنجان به ثبت رسیده است.

اسم خانی، با اشاره به پویش واکسیناسیون کرونا ویروس «دوز یادآور»، یادآورشد: با توجه به قرار گرفتن در پیک هشتم و وضعیت نامناسب کرونایی و افزایش تعداد مبتلایان به این بیماری در استان، پویش واکسیناسیون کرونا ویروس «دوز یادآور» از ۸ لغایت ۲۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ به همت دانشگاه علوم پزشکی زنجان، در همه مراکز جامع سلامت شهری و خانه‌های بهداشت روستایی، در حال انجام است.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.