تاریخ انتشار : یکشنبه 27 آذر 1401 - 21:04
257 بازدید
کد خبر : 206051

رشد ۲۵ درصدی هزینه درمان بیمه شدگان بیمه سلامت در اصفهان

رشد ۲۵ درصدی هزینه درمان بیمه شدگان بیمه سلامت در اصفهان

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمد حسین صفاری اظهار داشت: این هزینه ها مربوط به درمان یک میلیون و ۸۵۰ هزار نفربیمه شده دراستان اصفهان و تعداد بیمه شدگان بیمه سلامت نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۲۰۰ هزار نفراضافه شده است. وی ادامه داد: هزینه درمان بیمه شدگان بیمه سلامت دراستان اصفهان در۶ماهه اول سال ۱۴۰۱،

رشد 25 درصدی هزینه درمان بیمه شدگان بیمه سلامت در اصفهان

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمد حسین صفاری اظهار داشت: این هزینه ها مربوط به درمان یک میلیون و ۸۵۰ هزار نفربیمه شده دراستان اصفهان و تعداد بیمه شدگان بیمه سلامت نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۲۰۰ هزار نفراضافه شده است.

وی ادامه داد: هزینه درمان بیمه شدگان بیمه سلامت دراستان اصفهان در۶ماهه اول سال ۱۴۰۱، بیش از ۶۶۰میلیارد تومان  بوده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان یکی ازعلل رشد هزینه های درمانی را اجرای طرح دارویار اعلام و تاکید کرد: رشد سالیانه تعرفه های خدمات سلامت را می توان به عنوان علت دیگر این رشد هزینه ها در نظر گرفت.

وی با اشاره به مراکز درمانی طرف قرارداد این اداره کل تصریح کرد: تا این لحظه  ۴۳۰۸ قراداد فعال با مراکز ارائه دهنده خدمات برقرار شده که در۶ ماه اول ۱۴۰۱،حدود ۲هزار مطب نسخه نویسی الکترونیک داشته اند و ماحصل آن ۵۲۰ هزار نسخه اکترونیک بوده است.

صفاری خاطرنشان کرد: شهروندان باید تمامی اخبار مربوط به بیمه سلامت را فقط از سانه های معتبر پیگیری کنند و به تماس هایی که از سوی  شرکت های جعلی جهت دریافت مبلغ می شود توجه نکنند، چراکه سوء استفاده شرکت های سودجو از فرصت افزایش خدمات سازمان بیمه سلامت ایران افزایش یافته است.

 

منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.