تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 15:36
406 بازدید
کد خبر : 208886

گلکسی A55 سامسونگ فریم فلزی را در رندرهای رسمی به نمایش می گذارد

گلکسی A55 سامسونگ فریم فلزی را در رندرهای رسمی به نمایش می گذارد

به گزارش کارشناس نیوز و به نقل از گسمارنا ما اکنون مجموعه دومی از رندرهای سامسونگ گلکسی A55 را داریم که نسبت به اولی رسمی تر به نظر می رسند. مهمتر از همه، اینها ظاهراً طراحی را تأیید می‌کنند، از جمله قاب فلزی (به خطوط آنتن توجه کنید)، که کمی در اطراف کنترل‌های سمت راست گوشی

به گزارش کارشناس نیوز و به نقل از گسمارنا ما اکنون مجموعه دومی از رندرهای سامسونگ گلکسی A55 را داریم که نسبت به اولی رسمی تر به نظر می رسند.

مهمتر از همه، اینها ظاهراً طراحی را تأیید می‌کنند، از جمله قاب فلزی (به خطوط آنتن توجه کنید)، که کمی در اطراف کنترل‌های سمت راست گوشی بلند شده است – همان طراحی گلکسی A15 و گلکسی A25 که اخیراً رونمایی شده است.

رندرها، با حسن نیت از گزارش سرفصل های اندروید، سه رنگ را به نمایش می گذارند – آبی یخی عالی، یاسی عالی، و دریایی عالی.

این گوشی دارای پشتی صاف کلاسیک سامسونگ با جزیره دوربین سه لنز ساده و بریدگی فلاش LED است. این طراحی مشابه گلکسی A54 سال گذشته و جدیدترین گوشی های سامسونگ است.

گلکسی A55 دارای چیپست Exynos 1480 خواهد بود – واحدی با پردازنده هشت هسته ای (چهار تا با فرکانس ۲.۷۵ گیگاهرتز، چهار تا ۲.۰ گیگاهرتز) و یک پردازنده گرافیکی Xclipse 530 مبتنی بر AMD RDNA2.

طبق شایعات قبلی، گلکسی A55 دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی FHD+ 120 هرتز OLED، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ سیمی ۲۵ واتی (البته بدون شارژر در جعبه) خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 6 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.